fbpx Skip to content

Africa Twin w klasycznej kolorystyce oraz CB650r i CBR650r z homologacją euro5, dołączają do gamy modeli Hondy na rok 2021

Africa Twin w klasycznej kolorystyce oraz CB650r i CBR650r z homologacją euro5, dołączają do gamy modeli Hondy na rok 2021
Africa Twin w klasycznej kolorystyce oraz CB650r i CBR650r z homologacją euro5, dołączają do gamy modeli Hondy na rok 2021
  • Model CRF1100L Africa Twin będzie dostępny w opcji kolorystycznej Pearl Glare White Tricolor
  • CB650R i CBR650R z homologacją EURO 5, wyposażone w przedni widelec Showa „Big Piston”

Po ogłoszeniu nowych opcji kolorystycznych i homologacji EURO5 dla modeli CB500F, CB500X i CBR500R, a także wprowadzeniu nowego CB125F, Honda Motor Europe potwierdza dziś trzy kolejne nowości w gamie modeli na rok 2021.

Motocykl CRF1100L Africa Twin będzie teraz dostępny w klasycznym zestawieniu kolorów Pearl Glare White Tricolor, kojarzonym z oryginalnym modelem XRV650 Africa Twin, wprowadzonym na rynek w 1988 roku. Było to w trakcie serii czterech kolejnych zwycięstw (1986-1989) w Rajdzie Paryż-Dakar, które wywalczyła Honda NXR750, będąca inspiracją dla Africa Twin.

Trójkolorowy wariant malowania był dotychczas dostępny tylko dla wersji Africa Twin ‘Adventure Sports’. Ponad 70% klientów było jednak bardziej zainteresowanych zakupem właśnie tej opcji kolorystycznej, niż dostępnym również dla tej wersji lakierem Matt Ballistic Black Metallic. Opcja trójkolorowa będzie więc dostępna także dla podstawowej wersji modelu Africa Twin, obok kolorów „CRF” Grand Prix Red i Matt Ballistic Black Metallic.

Zapisz się do newslettera

Nie przegapisz nowych testów, newsów i filmów, a dodatkowo wesprzesz nasz portal! ❤

W 2019 roku CRF1100L Africa Twin był pierwszym motocyklem Hondy spełniającym normy emisji EURO5, dzięki silnikowi o pojemności 1100 cm3. Wśród nowości dotyczących linii modeli Hondy na rok 2021, należy również wymienić homologację EURO5, którą uzyskały czterocylindrowe motocykle klasy średniej CB650R i CBR650R, co wymagało zmian w oprogramowaniu ECU, modyfikacji w głowicy rozrządu (inna geometria krzywek, skorygowane czasy otwarcia zaworów dolotowych), a także zastosowanie innego rodzaju czujnika położenia wału korbowego.

Zarówno CB650R, jak i CBR650R będą wyposażone w widelec USD Showa Separate Function Big Piston* – z rozdzielonym tłumieniem dobicia i odbicia (SFF-BP), z goleniami o średnicy 41 mm – zapewniający lepsze wyczucie, amortyzację wstrząsów i kontrolę, a także w szereg innych udoskonaleń poprawiających komfort, użyteczność i funkcjonalność.

Pozostałe aktualności

2021 KTM 890 Adventure Rally & KTM 890 Adventure R...
Africa Twin w klasycznej kolorystyce oraz CB650r i CBR650r z...
Nowe BMW R 1250 GS i R 1250 GS Adventure...
Benelli wypuszcza 1200GT Tourera i planuje więcej nowych motocykli
Nowe BMW M 1000 RR – 2021

Jeszcze nikt nie skomentował 😥 Lubisz być pierwszy? 😀


Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Strona internetowa używa plików cookies w celu polepszenia sposobu jej wyświetlania. Klikając zgodę akceptujesz ustawienia swojej przeglądarki w tym zakresie. Pamiętaj, że sam może zmienić te ustawienia w każdym czasie. Sprawdź też politykę prywatności i cookies.