Mimo dużej masy motocykl łatwo daje się kontrolować. Pomaga w tym nisko osadzony środek ciężkości. Genialny silnik sprawia, że nie ma szans by ktoś się rozczarował tym motocyklem. Zresztą o czym tu dużo gadać BMW GS jest kultowy od 1980 roku sprzedano ich 700 000 sztuk.
Producent:
BMW
Typ:
Adventure
0%
Spalanie
0%
Wygoda
0%
Prowadzenie
0%
Dynamika
Silnik
Pojemność
1254 cm3
Koni mechanicznych
136 KM
Zbiornik paliwa
20 l
Moc maksymalna
100 kW (136KM) przy 7,750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
143 Nm przy 6,250 obr/min
Zużycie paliwa
4,75 l/100km
Emisja CO2
110
Sprzęgło
Mokre, sterowane hydraulicznie
Wymiary
Dł. x szer. x wys.
2207 mm x 952,5 mm x 1430 mm
Rozstaw osi
1525 mm
Wysokość kanapy
850 mm
Prześwit
– mm
Masa własna
249 kg
Zawieszenie
Przód
skok zawieszenia 190 mm
Tył
skok zawieszenia 200 mm
Koła
Przód
19 cali
Tył
17 cali
Opona przód
120/70 R 19
Opona tył
170/60 R 17
Rodzaj
bezdętkowe
Hamulce przód
Podwójny hamulec tarczowy, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski pływające
Hamulce tył
Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
Wyposażenie
Światła LED
Wyświetlacz TFT
Tempomat
HSC PRO (Hill Start Control Pro)
Quickshifter
Napędzany wałem
ABS zintegrowany ABS BMW Motorrad (półzintegrowany)
Dynamiczne zawieszenie ESA w czasie rzeczywistym dopasowuje się do warunków na drodze
Indian Scout recenzja – motocykl idealny do miasta i okolic
Strona internetowa używa plików cookies w celu polepszenia sposobu jej wyświetlania. Klikając zgodę akceptujesz ustawienia swojej przeglądarki w tym zakresie. Pamiętaj, że sam może zmienić te ustawienia w każdym czasie. Sprawdź też politykę prywatności i cookies.