fbpx Skip to content
Africa Twin Adventure Sports 2020 r.
Africa Twin Adventure Sports 2020 r.
Africa Twin Adventure Sports 2020 r.

Dane techniczne

Honda

Africa Twin Adventure Sports 2020 r.

Marzenie motocyklistów zaczynasz przygodę z turystyką motocyklową i wybierasz motocykl typu adventure. Pojemność jest odpowiednia do Twoich umiejętności 500-750cm3 i już w głębi duszy wiesz, że za parę lat czekają Cię wyprawy. Mongolia, Nordkapp daleko z dala od cywilizacji. Tu pojawia się Honda Africa Twin Adventure Sport poznaj jej specyfikację i dane techniczne.

Producent:

Honda

Typ:

Adventure
0%
Spalanie
0%
Wygoda
0%
Prowadzenie
0%
Dynamika

Silnik

Pojemność

1084 cm3

Koni mechanicznych

102 KM

Zbiornik paliwa

24,8 l

Moc maksymalna

75 kW (102 KM) przy 7500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy

105 Nm przy 6250 obr/min

Zużycie paliwa

4,8 l/100km

Emisja CO2

112 g/km MT110 g/km DCT

Sprzęgło

Mokre wielotarczowe ze sprężynami walcowymi, krzywkowe wspomaganie i antyhopping.

DCT: 2 mokre sprzęgła wielotarczowe ze sprężynami walcowymi

Wymiary

Dł. x szer. x wys.

2330 mm x 960 mm x 1560 mm

Rozstaw osi

1575 mm

Wysokość kanapy

850 mm

Prześwit

250 mm

Masa własna

238 kg

Zawieszenie

Przód

Odwrócony widelec teleskopowy Showa 45 mm z kartridżem, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie dobicia, skok 230 mm.

EERA – odwrócony widelec teleskopowy Showa 45 mm, Showa EERATM z regulacją tłumienia dobicia i odbicia, skok 230 mm

Tył

Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie odbicia, przemieszczenie koła 220 mm.

EERA – jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym Showa, hydrauliczna zdalna regulacja napięcia wstępnego i elektroniczna kontrola tłumienie odbicia i dobicia, przemieszczenie koła 220 mm.

Koła

Przód

21 cali

Tył

18 cali

Opona przód

90/90-21M/C 54H

Opona tył

150/70R18M/C 70H

Rodzaj

Hamulce przód

Podwójne pływające faliste tarcze hamulcowe 310 mm z aluminiową piastą, promieniowo mocowane 4-tłoczkowe zaciski i klocki ze spieku metalu

Hamulce tył

Falista tarcza hamulcowa 256 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem i klocki ze spieku metalu. Dwukanałowy ABS z możliwością wyłączenia ingerencji w hamowanie tylnego koła

Wyposażenie

  • Wyświetlacz LCD, TFT 6,5 calowy multiinformacyjny ekran dotykowy,
  • Reflektory LED,
  • 2-kanałowy współpracujący z IMU Wybór trybu pracy ABS z ustawieniami drogowym i terenowym,
  • Immobilizer,
  • Bluetooth dla urządzeń audio i Apple Carplay,
  • gniazdo USB,
  • automatyczne anulowanie sygnału skrętu,
  • tempomat,
  • sygnał hamowania awaryjnego,
  • IMU,
  • HSTC,
  • doświetlanie zakrętów,
  • kontrola unoszenia kół.

Sprawdź również:

Tydzień z Aprilia Shiver 900 zapraszam na recenzję motocykla
Harley Davidson Low Rider S
BMW F 900 XR – nowy król sportowej turystyki?
Indian Scout recenzja – motocykl idealny do miasta i okolic
Nowa Honda Afryka Twin Adventure Sport CRF1100L

Strona internetowa używa plików cookies w celu polepszenia sposobu jej wyświetlania. Klikając zgodę akceptujesz ustawienia swojej przeglądarki w tym zakresie. Pamiętaj, że sam może zmienić te ustawienia w każdym czasie. Sprawdź też politykę prywatności i cookies.