Skip to content
Africa Twin Adventure Sports 2020 r.
Logo Honda
Africa Twin Adventure Sports 2020 r.

Dane techniczne

Honda

Africa Twin Adventure Sports 2020 r.

Marzenie motocyklistów zaczynasz przygodę z turystyką motocyklową i wybierasz motocykl typu adventure. Pojemność jest odpowiednia do Twoich umiejętności 500-750cm3 i już w głębi duszy wiesz, że za parę lat czekają Cię wyprawy. Mongolia, Nordkapp daleko z dala od cywilizacji. Tu pojawia się Honda Africa Twin Adventure Sport poznaj jej specyfikację i dane techniczne.

Producent:

Honda

Typ:

Adventure
0%
Spalanie
0%
Wygoda
0%
Prowadzenie
0%
Dynamika

Silnik

Pojemność

1084 cm3

Koni mechanicznych

102 KM

Zbiornik paliwa

24,8 l

Moc maksymalna

75 kW (102 KM) przy 7500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy

105 Nm przy 6250 obr/min

Zużycie paliwa

4,8 l/100km

Emisja CO2

112 g/km MT110 g/km DCT

Sprzęgło

Mokre wielotarczowe ze sprężynami walcowymi, krzywkowe wspomaganie i antyhopping.

DCT: 2 mokre sprzęgła wielotarczowe ze sprężynami walcowymi

Wymiary

Dł. x szer. x wys.

2330 mm x 960 mm x 1560 mm

Rozstaw osi

1575 mm

Wysokość kanapy

850 mm

Prześwit

250 mm

Masa własna

238 kg

Zawieszenie

Przód

Odwrócony widelec teleskopowy Showa 45 mm z kartridżem, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie dobicia, skok 230 mm.

EERA – odwrócony widelec teleskopowy Showa 45 mm, Showa EERATM z regulacją tłumienia dobicia i odbicia, skok 230 mm

Tył

Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie odbicia, przemieszczenie koła 220 mm.

EERA – jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym Showa, hydrauliczna zdalna regulacja napięcia wstępnego i elektroniczna kontrola tłumienie odbicia i dobicia, przemieszczenie koła 220 mm.

Koła

Przód

21 cali

Tył

18 cali

Opona przód

90/90-21M/C 54H

Opona tył

150/70R18M/C 70H

Rodzaj

Hamulce przód

Podwójne pływające faliste tarcze hamulcowe 310 mm z aluminiową piastą, promieniowo mocowane 4-tłoczkowe zaciski i klocki ze spieku metalu

Hamulce tył

Falista tarcza hamulcowa 256 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem i klocki ze spieku metalu. Dwukanałowy ABS z możliwością wyłączenia ingerencji w hamowanie tylnego koła

Wyposażenie

  • Wyświetlacz LCD, TFT 6,5 calowy multiinformacyjny ekran dotykowy,
  • Reflektory LED,
  • 2-kanałowy współpracujący z IMU Wybór trybu pracy ABS z ustawieniami drogowym i terenowym,
  • Immobilizer,
  • Bluetooth dla urządzeń audio i Apple Carplay,
  • gniazdo USB,
  • automatyczne anulowanie sygnału skrętu,
  • tempomat,
  • sygnał hamowania awaryjnego,
  • IMU,
  • HSTC,
  • doświetlanie zakrętów,
  • kontrola unoszenia kół.

Sprawdź również:

Yamaha Tracer 700 kontra Honda NC750X co wybrać na pierwszy...
Harley Davidson Street Bob 114 – recenzja motocykla
Opinia o Harley Davidson Pan America 1250 Special – czy...
Honda Varadero – jak zmieniał się motocykl na przestrzeni lat...
Opinie o Kawasaki Ninja wybierz najlepszą dla siebie

Strona internetowa używa plików cookies w celu polepszenia sposobu jej wyświetlania. Klikając zgodę akceptujesz ustawienia swojej przeglądarki w tym zakresie. Pamiętaj, że sam może zmienić te ustawienia w każdym czasie. Sprawdź też politykę prywatności i cookies.