BMW R 1250 GS rocznik 2020 wersja HP – recenzja w trasie

Średnia ocena:

Kliknij aby ocenić
[Ilość ocen: 0 Średnia: 0]
Zapraszam na test BMW R 1250 GS, motocykl z kategorii ciężkich turystycznych enduro. 249 kg żywej wagi nie przeszkodzi wam jednak w bezproblemowym manewrowaniu tym potworkiem. Jest duży i straszny tylko na pierwszy rzut oka. Zyskuje po bliższym poznaniu, nie licząc obolałych piszczeli ale to już za chwilę...
Play Video

Utrzymanie BMW R 1250 GS

Do najtańszych nie należy ale mamy do czynienia z marką premium, zresztą sprawdźcie sami. Poniżej interwały serwisowe i koszty robocizny oraz części dla BMW R 1250 GS.

Podane ceny są orientacyjne uzyskane od jednego z serwisów w Warszawie.

Przebieg lub interwał czasowy
Robocizna
Części
SUMA
Kontrola dotarcia/ 1000km
(minimum 500km- max 1200km)
541,2
550
1 091 zł
Serwis po roku
(nie przejechane 10 tys km od ostatniego serwisu)
473,55
490
964 zł
Serwis co 10 000km
(30 000, 50 000, 70 000 km)
473,55
490
964 zł
Serwis co 20 000 km
(40 000, 60 000 km)
1353
880
2 233 zł
Regulacja luzu do serwisu 20 tys km JEŚLI KONIECZNA PO KONTROLI
338,25
38
376 zł
Możliwe dodatkowe koszty związane z czasem a nie przebiegiem
Płyn hamulcowy pierwszy raz po 1 roku potem co 2 lata
541
75
616
Olej w przekładni kątowej co 2 lata
90
135
225 zł

Podsumowanie

BMW R 1250 GS otrzymał bardzo wysokią ocenę końcową. Złożyły sie na nią następujące czynniki:

Próg wejścia

0

Utrzymanie

0

Prowadzenie

0

Przyśpieszenie

0

Komfort

0

Podsumowanie

0

Aktualności

Potrzebujesz zastrzyku energii? Mamy coś co zapewni naturalny zastrzyk Energik...
Opinia o Relan od Grinday pomaga na stres, nerwy i...
Husqvarna pokazała swój pierwszy motocykl elektryczny z wyjmowanymi bateriami poznajcie...
Suzuki GSX-S1000 w nowej odsłonie
Kultowe ikony – nowa kolekcja motocykli HARLEY-DAVIDSON®

Jeszcze nikt nie skomentował 😥 Lubisz być pierwszy? 😀


Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *