Nowy Tracer 700 - 2020 r.
4/5

To motocykl dla kierowców, którzy chcą ekscytujących wyników sportowych połączonych z wszechstronnością i elastycznością. Dzięki zupełnie nowej karoserii, Tracer 700 w 2020 r zyskał agresywną twarz podobną do tej widocznej w R1. Yamaha Tracer 700 to motocykl, który naprawdę może zrobić prawie wszystko, zarówno blisko, jak i daleko, w mieście lub w trasie.

Dzięki najniższej masie na mokro w klasie – zaledwie 196 kg w połączeniu z silnikiem o dużym momencie i mocy, Tracer 700 osiąga najlepszy stosunek mocy do masy, aby zapewnić naprawdę przyzwoite wrażenia z jazdy.

Tracer 700 wywodzi się z rodziny sportowych motocykli turystycznych Yamaha, które zyskały swoich fanów ze względu na osiągi sportowe i łatwość w prowadzeniu, nowy Tracer 700 z 2020 r został stworzony, aby przekraczać oczekiwania pod każdym względem.

Napędzany pierwszą wersją Euro5 uznanego 2-cylindrowego silnika CP2 o pojemności 689 cm3 model 2020 przenosi koncepcję sportowego turystyka na wyższy poziom. Wyposażony w nowy dynamiczny wygląd i oferujący najlepszy w swojej klasie stosunek mocy do masy – wraz z ulepszoną ergonomią i wyższą ogólną specyfikacją – Tracer 700 został zaprojektowany z myślą o emocjach.

Pokonując zakręty, Tracer 700 przyspiesza bicie serca i dostarcza nam wystarczającą dla początkujących motocyklistów adrenalinę. Kiedy w poniedziałek rano nadejdzie czas, aby znów poczuć się rozsądnym, ten dostosowany sportowy turystyk Yamahy pomoże wam omijając korki sprawnie dotrzeć do pracy.

Nowe owiewki, nowy agresywny wygląd

Podwójne reflektory Tracera 700 wyposażone są w podwójne ukośne światła pozycyjne LED i mocne podwójne reflektory projekcyjne LED, o nowoczesnym i agresywnym wyglądzie.

Kompaktowa i lekka owiewka warstwowa podkreśla dynamiczną sylwetkę zaprojektowane zostały na podobieństwo R1, aby nadać mu jeszcze bardziej ostry i drapieżny charakter. Bezproblemowo wtapia się w pokrywę zbiornika paliwa, ta kompaktowa i aerodynamiczna owiewka zapewnia dużą ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi, zapewniając większy komfort na długich dystansach. Nowo zaprojektowany przedni błotnik podąża za tym nowym kierunkiem projektowania, dopełniając nowy styl motocykla.

Wykończone w nowej kolorystyce nadwozie daje wrażenie lekkości i zwinności, która odzwierciedla prawdziwy charakter dynamicznego nowego Tracera 700 z 2020 r.

Testy

Ekscytujący, bogaty w moment obrotowy silnik o pojemności 689 cm3

Nowy Tracer 700 napędzany jest przez 2-cylindrowy silnik Yamahy o pojemności 689 cm3, jeden z najbardziej udanych i najbardziej lubianych zespołów napędowych, jakie wyprodukowała firma. Tym, co wyróżnia ten silnik, jest jego 270 ° korba, która zapewnia nierównomierną sekwencję zapłonu, umożliwiając silnikowi dostarczenie silnego liniowego momentu obrotowego, który reaguje bezpośrednio na ruch przepustnicy motocyklisty.

W 2020 r. ten wyjątkowy silnik został zaktualizowany o zoptymalizowane ustawienia wtrysku paliwa i zapłonu, zmieniony wlot powietrza, zoptymalizowane ustawienia wydechu i zmodyfikowany układ wydechowy, pozwoliły temu zespołowi napędowemu spełnić normy emisji spalin Euro5.

Zapewniając maksymalną moc przy 8750 obr / min przy maksymalnym momencie obrotowym przy 7500 obr / min silnik Tracer 700 zapewnia ekscytujące, sportowe wrażenia z jazdy. Szerokie pasmo liniowego momentu obrotowego zapewnia silne przyspieszenie w zakresie obrotów na minutę, a ze zmienionym przełożeniem wtórnym model Yamaha Tracer 700 – 2020 jest jeszcze bardziej ekscytujący.

Najlżejszy w swojej klasie, najlepszy stosunek mocy do masy

Dzięki lekkiej ramie rurowej i długiemu aluminiowemu wahaczowi o rozstawie osi wynoszącym 1460 mm kompaktowe podwozie Tracer 700 jest jednym z najbardziej zwinnych modeli do turystyki. Dzięki najniższej masie na mokro w klasie – zaledwie 196 kg w połączeniu z silnikiem o dużym momencie i mocy, Tracer 700 osiąga najlepszy stosunek mocy do masy, aby zapewnić naprawdę przyzwoite wrażenia z jazdy.

Tracer 700 zyskał regulowane przednie i tylne zawieszenie

Aby pozwolić właścicielowi Tracer 700 na pełne wykorzystanie możliwości prowadzenia motocykla i cieszyć się każdą jazdą w pełni, nowy model jest wyposażony w wzmocnione przednie widelce typu 41 mm. Szybkość sprężyny została dostosowana w celu zoptymalizowania charakterystyki przyczepności, a model 2020 jest wyposażony w regulatory napięcia wstępnego i odbicia. Wraz z tylnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego i odbicia, motocykl można łatwo ustawić tak, aby pasował do różnych gabarytów motocyklistów i warunków jazdy, a także by uzyskać najlepszą równowagę między komfortem a kontrolą.

Ekran aerodynamiczny z regulacją jedną ręką

W 2020 r Tracer 700 jest wyposażony w nową cienką szybkę aerodynamiczną o wyższej jakości optycznej. Używając tylko jednej ręki, wysokość ekranu można regulować o ponad 60 mm, aby zmniejszyć powiewy wiatru i poprawić komfort przy wyższych prędkościach – a przeprojektowane ochraniacze rąk zapewniają dodatkową ochronę przed wiatrem i warunkami pogodowymi, co z pewnością docenicie w dłuższych podróżach.

Pozycja za kierownicą z wygodną ergonomią

Aby zapewnić bardziej dominującą pozycję podczas jazdy, która uzupełnia nową owiewkę, nowy model ma szerszą kierownicę o 34 mm. Wraz z nową konstrukcją siedzenia, nowa kierownica poprawia ergonomię, zapewniając większy komfort i kontrolę.

Wyprofilowane podwójne siedzenie dla wygody kierowcy i pasażera

Solo lub z plecakiem, nowe jednoczęściowe siedzenie zapewnia większy komfort dla kierowcy i pasażera oraz daje większą swobodę w wyborze właściwej pozycji do jazdy. Przednia część gładko wtapia się w zbiornik i owiewkę, aby zapewnić pewny chwyt kolan, a profil zapewnia dodatkowe wsparcie dla kierowcy podczas przyspieszania.

W 2020 r. tył siedzenia jest nieco wyższy, co zapewnia pasażerowi wygodniejszą pozycję do jazdy. Nowe siedzisko ma również ściegowe detale, które dodają stylu.

Autonomia dalekiego zasięgu

Jedną z głównych zalet Tracer 700 jest jego wyjątkowa wszechstronność, która potwierdza jego status jako prawdziwego wszechstronnego pojazdu, który jest w stanie poradzić sobie ze wszystkim, od dalekich podróży po weekendowe przejażdżki i codzienne dojazdy do pracy. Imponująca oszczędność silnika CP2 o pojemności 689 cm3 oznacza, że przy ​​17-litrowym zbiorniku paliwa otrzymujemy duży zasięg między przystankami.

Ekran LCD Tracer 700

Jedną z wielu nowych funkcji Yamahy Tracer 700 2020 r jest zestaw przyrządów LCD z wyraźnie oznaczonym wyświetlaczem wielofunkcyjnym. Kolor dodatkowy jest stosowany na obrotomierzu i dużym wskaźniku położenia biegu – a kierowca może łatwo wyregulować wyświetlacz za pomocą zdalnego przełącznika pod lewą ręką kierownicy.

Kompaktowe i lekkie migacze LED

Kompaktowe i lekkie migacze LED są zamontowane, a z przodu są wbudowane w nowe ochraniacze dłoni, aby zapewnić lekki, zwinny i nowoczesny wygląd, który idealnie pasuje do dynamicznego charakteru nowego Tracer 700.

Kolory i dostępność

Tracer 700 będzie oferowany w kolorze szarym; Sonic Gray; i Phantom Blue. Nowy model będzie dostępny u dealerów Yamaha od lutego 2020 roku.

Yamaha Tracer 700 – 2020 r. – najważniejsze cechy

  • Nowa owiewka z podwójnym czołem
  • Silnik 689cm3 CP2, zgodny z Euro5
  • Regulowane przednie i tylne zawieszenie
  • Szyba z możliwością regulacji
  • Ekran LCD
  • Kompaktowe migacze LED, zintegrowane z osłonami
Trening

Sprawdź również:

  1. Pytanie czy warto sie zainteresowac ta nowo propozycja yamahy majac 190cm wzrostu ?

    • Cześć,
      dzięki za komentarz, nie jeździłem ale wydaje mi się to powierzchowny lift, porównaj specyfikację:
      Tracer 700 – 2020 specyfikacja
      Tracer 700 – 2017 specyfikacja Patrząc po wymiarach obu tych motocykli bym się nie zdecydował. Też mam 190 cm i bez wahania wybrałem Hondę NC750X w DCT. Wiem, że niektórzy nie wyobrażają sobie motocykla w automacie ale to na prawdę genialne rozwiązanie wszystkim polecam.

  2. Właśnie uzyskałem dziś od dealera Yamahy informację o tym ile można zabrać na nowego Tracera 700. Jego waga to 196 kg , a dopuszczalna masa całkowita to 377 kg. Czyli ładowność to 181 kg. Choć to i tak 10 kg więcej niż poprzednik. Trochę mało, zważywszy na fakt, że niektórzy jeżdżą we dwoje w zasadzie wszędzie. Jak się weźmie 150 kg ludzkiego ciała, jakiś kufer, ubranie motocyklowe, ubranie weekendowe, to już w zasadzie wykorzystuje się jego możliwości.

    • Cenny komentarz, dziękuję. Fakt do kufra centralnego włożysz 20 – 25 kg po 15 kg do bocznych i już mamy 50 kg + kierowca…

  3. No ciekawy jestem czy on będzie lepiej wyprofilowany pod duże osoby dynamiki poprzednikowi nie można było odmówić ale braki na szutrach dyskwalifikują dla mnie ten model. Tenere 700 💪


Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *